Medya ve İletişim Sözlüğü
Çeviri
Babacan Taşdemir

ISBN
9789750524158

1. baskı - Nisan 2018
496 sayfa


43,00 TL
34,40 TL

Medya ve İletişim Sözlüğü

Daniel Chandler, Rod Munday

Medya çalışmaları ve iletişim bilimlerini farklı kuramlar, araştırma yöntemleri, akımlar, disipline katkıda bulunmuş önemli isimler ve teknik kavramlar açısından ele alan bu kapsamlı sözlük yalnızca akademisyenler ve öğrenciler için başvuru kaynağı olmakla kalmıyor, alana ilgi duyan okuyuculara da hitap ediyor.

Medya ve İletişim Sözlüğü geleneksel medyadan yeni medyaya, televizyondan sinemaya, kitle iletişiminden telekomünikasyona, dijital yayıncılığa ve reklamcılığa uzanan geniş bir yelpazeden kavramları barındırıyor. Bu kavramları açıklarken sosyoloji, antropoloji, demografi, iktisat, istatistik, siyaset bilimi, felsefe, etnografi, dilbilim, psikoloji gibi alanlardan farklı yaklaşımları dikkate alıyor, disiplinlerarasılığın hakkını teslim ediyor. Medya çalışmaları ve iletişim bilimlerini farklı kuramlar, araştırma yöntemleri, akımlar, disipline katkıda bulunmuş önemli isimler ve teknik kavramlar açısından ele alan bu kapsamlı sözlük yalnızca akademisyenler ve öğrenciler için başvuru kaynağı olmakla kalmıyor, alana ilgi duyan okuyuculara da hitap ediyor.



Kitaptan bir bölüm okumak için tıklayın.
Kitabın Adı
Medya ve İletişim Sözlüğü
ISBN
9789750524158
Orijinal Adı
A Dictionary of Media and Communication
Kapak
David Burton (Alamy Stock Photo)
Yayın No
İletişim - 2615
Dizi No
Başvuru - 111
Alan
Medya-İletişim
Sayfa Sayısı
496 sayfa
En
150 mm
Boy
215 mm
Baskı
1. baskı - Nisan 2018
Yazar
Daniel Chandler, Rod Munday
Çeviren
Babacan Taşdemir
Editör
Levent Cantek
Yayına Hazırlayan
Necdet Dümelli, Aybars Yanık, Ekrem Emre Sezer
Kapak
Suat Aysu
Uygulama
Hüsnü Abbas
Düzelti
Remzi Abbas
Cilt
Güven Mücellit
Baskı
Ayhan Matbaası

Daniel Chandler

Aberystwyth Üniversitesi’nde Tiyatro, Film ve Televizyon Çalışmaları Bölümü’nde medya ve iletişim çalışmaları alanında dersler vermektedir. 1995 yılından bu yana konuyla ilgili önde gelen bir websitesinin yürütücülüğünü yapmaktadır. Semiotics: The Basics (Routledge, İkinci Basım 2007) adlı kitabın yazarıdır ve toplumsal cinsiyetin görsel semiyotiğine özel bir ilgiyi öne çıkarır şekilde pazarlama göstergebilimi alanında danışmanlık yapmaktadır.


Rod Munday

1980’lerden beri televizyon post-prodüksiyonunda, reklam ajanslarındaki ve Greenpeace’deki işler de dahil, çalışmaktadır. 2002 yılında medya konusuna ilgi duymaya başlamıştır. Sanal âlemde iletişim pratiklerini konu alan bir doktora çalışması yürütmektedir. Aberystwyth Üniversitesi’nde yeni medya ile ilgili konularda sunumlar yapmakta ve medya yapım dersleri vermektedir.