#pazarlama etiketindeki kitaplar

Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
Füsun Kocabaş, Müge Elden, Nilay Yurdakul
Tüketici kimdir? Cebinde parası olan herkes, üretilen her şeyin “doğal” bir tüketicisi midir? Yoksa her mal ve hizmetin özel bir tüketicisi mi vardır? Üretileni satabilmenin, üretimden daha ciddi problem haline geldiği günümüzde bu soruların önemi her geçen gün artıyor.
Marka Yönetimi
Marka Yönetimi
Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler

Işıl Karpat Aktuğlu
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi olan Işıl Karpat Aktuğlu bu çalışmasında, markanın ne olduğundan, değerinin nasıl ölçüldüğüne kadar geçen süreçle, bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarını temel alarak marka yönetim sürecini derinlemesine analiz etmektedir