Reklam Yazarlığı
ISBN
9789750501623

8. baskı - Nisan 2016
293 sayfa
25,50 TL




Reklam Yazarlığı

Müge Elden

Reklamı reklam yapan, her iletişim ortamında farklı ve özel stratejilerle aktarılmasını sağlayan, reklamın çekirdeğini oluşturan bir kavram reklam yazarlığı. Reklamcılığın tüm süreçlerini bilimsel açıdan ele alıp irdelemek, hedeflenen kitlelere daha etkin biçimde seslenilebilmesini ve reklam veren tarafından ödenen yüksek bedellerin yerinde kullanılmasına olanak sağlaması açısından daha da önem kazanıyor.

Reklamı reklam yapan, her iletişim ortamında farklı ve özel stratejilerle aktarılmasını sağlayan, reklamın çekirdeğini oluşturan bir kavram reklam yazarlığı.
Reklamcılığın tüm süreçlerini bilimsel açıdan ele alıp irdelemek, hedeflenen kitlelere daha etkin biçimde seslenilebilmesini ve reklam veren tarafından ödenen yüksek bedellerin yerinde kullanılmasına olanak sağlaması açısından daha da önem kazanıyor. Böyle bir perspektiften bakılarak Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Müge Elden tarafından hazıranan bu kitapta, genel kavramların yanı sıra, reklamın fonksiyon ve türleri, temel yaratıcı strateji ve ekoller ile reklam ortamları değişik bağlamlarda ele alınmış temel öğelere dikkat edilecek noktalar vurgulanmıştır.
Bu yapıt sözkonusu alanda eğitim alan öğrenciler, akademisyenler ve işin mutfağında çalışan reklam gönülüleri için önemli bir kaynak oluşturmaktadır.
Kitabın Adı
Reklam Yazarlığı
ISBN
9789750501623
Fiyat
25,50 TL
Yayın No
İletişim - 922
Dizi No
Başvuru - 29
Alan
Medya-İletişim
Sayfa Sayısı
293 sayfa
En
130 mm
Boy
195 mm
Ağırlık
214 gr
Baskı
8. baskı - Nisan 2016 (1. baskı - Eylül 2003)
Dizi Yayın Yönetmeni
Mustafa Bayka
Yayın Danışmanı
Ahmet İnsel
Dizi Kapak Tasarımı
Ümit Kıvanç
Kapak
Utku Lomlu
Uygulama
Hüsnü Abbas
Düzelti
Metin Pınar
Yazar
Müge Elden
Kapaktaki Görsel
Tim O'Brien
Baskı
Sena Ofset
Cilt
Sena Ofset

Müge Elden

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema-TV Bölümü’nü bitirdi. Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gazetecilik Anabilim Dalı’nda yüksek lisans ve doktora yaptı. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanı’dır. Diğer eserleri: Reklam ve Yaratıcı Strateji (Füsun Topsümer ile birlikte), Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam (Ahmet B. Göksel ve Füsun Topsümer ile birlikte), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle (Füsun Topsümer ve Nilay Başok Yurdakul ile birlikte; İletişim Yayınları, 1999), Marketing PR (Füsun Topsümer ve Serra İnci Çelebi ile birlikte), Reklam Yazarlığı (İletişim Yayınları, 2003), Reklam ve Reklam Mevzuatı (Zakir Avşar ile birlikte), Şimdi Reklamlar (Özkan Ulukök ve Sinem Yeygel ile birlikte; İletişim Yayınları, 2005), Kurumsal Reklamın Anlattıkları (Sinem Yeygel ile birlikte), Reklam ve Reklamcılık, Reklam Çekicilikleri (Uğur Bakır ile birlikte; İletişim Yayınları, 2010).