Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
ISBN
9789754707120

6. baskı - Ocak 2014
214 sayfa
20,50 TL




Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle

Füsun Kocabaş, Müge Elden, Nilay Yurdakul

Tüketici kimdir? Cebinde parası olan herkes, üretilen her şeyin “doğal” bir tüketicisi midir? Yoksa her mal ve hizmetin özel bir tüketicisi mi vardır? Üretileni satabilmenin, üretimden daha ciddi problem haline geldiği günümüzde bu soruların önemi her geçen gün artıyor.

Tüketici kimdir? Cebinde parası olan herkes, üretilen her şeyin “doğal” bir tüketicisi midir? Yoksa her mal ve hizmetin özel bir tüketicisi mi vardır? Üretileni satabilmenin, üretimden daha ciddi problem haline geldiği günümüzde bu soruların önemi her geçen gün artıyor. İşte bu kitap “hedef kitle” olarak adlandırılan bu özel tüketici kesime ulaşmanın “yollarını” ve önemini anlatıyor. Kendi küçük içeriği hacimli bu kitap reklam ve halkla ilişkiler alanında faaliyet gösteren herkes için temel bir başvuru eseri niteliği taşıyor.
Kitabın Adı
Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
ISBN
9789754707120
Fiyat
20,50 TL
Yayın No
İletişim - 511
Dizi No
Başvuru - 3
Alan
Medya-İletişim
Sayfa Sayısı
214 sayfa
En
130 mm
Boy
195 mm
Ağırlık
164 gr
Baskı
6. baskı - Ocak 2014 (1. baskı - Şubat 1999)
Yazar
Füsun Kocabaş, Müge Elden, Nilay Yurdakul
Dizi Yayın Yönetmeni
Mustafa Bayka
Yayın Danışmanı
Ahmet İnsel
Dizi Kapak Tasarımı
Ümit Kıvanç
Kapak
Fatoş Gencosman
Uygulama
Hüsnü Abbas
Düzelti
Metin Pınar
Kapak Resmi
Rahim Yurdakul
Dizgi
Maraton Dizgievi
Baskı
Sena Ofset
Cilt
Sena Ofset

Füsun Kocabaş

Füsun Kocabaş Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nde yardımcı doçenttir.


Müge Elden

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema-TV Bölümü’nü bitirdi. Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gazetecilik Anabilim Dalı’nda yüksek lisans ve doktora yaptı. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanı’dır. Diğer eserleri: Reklam ve Yaratıcı Strateji (Füsun Topsümer ile birlikte), Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam (Ahmet B. Göksel ve Füsun Topsümer ile birlikte), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle (Füsun Topsümer ve Nilay Başok Yurdakul ile birlikte; İletişim Yayınları, 1999), Marketing PR (Füsun Topsümer ve Serra İnci Çelebi ile birlikte), Reklam Yazarlığı (İletişim Yayınları, 2003), Reklam ve Reklam Mevzuatı (Zakir Avşar ile birlikte), Şimdi Reklamlar (Özkan Ulukök ve Sinem Yeygel ile birlikte; İletişim Yayınları, 2005), Kurumsal Reklamın Anlattıkları (Sinem Yeygel ile birlikte), Reklam ve Reklamcılık, Reklam Çekicilikleri (Uğur Bakır ile birlikte; İletişim Yayınları, 2010).


Nilay Yurdakul

Nilay Yurdakul Ege Üniversitesi İletişim Fakütesi Halkla İlişkiler ve anabilim Dalı’nda araştırma görevlisidir